ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ORNN

Πριν από λίγες ημέρες, είχαμε την εισαγωγή ενός νέου Champion στο παιχνίδι, του Ornn. Ενώ «όλα πηγαίναν καλά στο PBE», τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά στους live servers.
Πραγματικά, από που να αρχίσουμε; Από τα bugs; Το winrate; Θα μου πείτε φυσικό είναι να έχει κάποια μικροπροβλήματα και το winrate του να είναι χαμηλό. Αλλά! Η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως!

Μέχρι τώρα είχε ένα game-breaking bug που πραγματικά crashαρε ολόκληρο το game και για τους 10 παίχτες που βρίσκονταν στο Rift και πολλά άλλα μικρότερα(συνήθως με items) που οδήγησαν στο να γίνει disable… Δύο μέρες μετά το release του! Δεν είμαι και κανένας ειδικός στα θέματα των bugs, αλλά κάτι τέτοιο μεταφράζεται στο ότι ο Champion δεν είναι ακόμη έτοιμος. Μπορούσαν κάλλιστα να τον modάρουν λίγο ακόμα στο PBE πριν αρχίσει να εμφανίζεται και να καταστρέφει παιχνίδια.
Και ενώ μιλάμε για «καταστροφές παιχνιδιών»… Τι θα λέγατε να ρίξουμε μια ματιά στα στατιστικά του;



Όπως μπορούμε να δούμε… Υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο! Καταλαβαίνουμε ότι είναι νέος Champion και ότι οι παίχτες δεν γνωρίζουν το πως να τον χρησιμοποιήσουν σωστά αλλά το 36.5% όπως και να το κάνουμε είναι πάρα πολύ χαμηλό. Προφανώς θα χρειαστούν έκτακτα buffs για να έρθει στα ίσα του. Φυσικά όμως πρέπει να γίνουν με προσοχή διότι το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι τον κινούμενο blacksmith να αρχίσει να roamάρει και να μας πετάει κριάρια στη μούρη.

Στο τραπέζι της Riot βρίσκονται και σχέδια για να ενταχθούν περισσότερα items που μπορεί να κάνει upgrade με πρώτο υποψήφιο το Zhonya’s (+30 AP +15 armor.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.